streda 31. mája 2017

Book Haul (Máj 2017)

Ahojte! ♥

Asi to nie je len môj pocit, ale nedá mi  nespomenúť, ako ten čas neuveriteľne letí? Ani som si nestihla zvyknúť, že mi začal semester a už je koniec, a skúškové je v plnom prúde. Dúfam, že sa vám všetkým, ktorí prežívate toto nie veľmi príjemné obdobie, darí a budete si môcť čo najskôr užívať leto! :) Mňa čaká vo štvrtok posledná skúška, tak dúfam, že sa mi pošťastí a budem mať aj ja na nejaký čas zasa pokoj. 

Zastávam názor, že za každú spravenú skúšku sa treba odmeniť... a podľa toho aj vyzerajú moje nové prírastky, ktorých je zasa viac ako 20. Už naozaj začínam mať vážny problém s miestom, o chvíľu si budem môcť postaviť z tých všetkých kníh aj celý dom... Ale to, že mi to pravdepodobne všetko popadá na hlavu ma zatiaľ netrápi a zvesela si nakupujem ďalej. Takže poďme na to! 

Ako prvé vám ukážem recenzné výtlačky, za ktoré vďačím spoločnosti Albatrosmedia a vydavateľstvu Ikar. Od CooBoo sú to 4 knihy s absolútne nádhernými obálkami. Na Divokú píseň a Sirénu nájdete na blogu aj recenzie (tu a tu). Na recenzie na knihy Tady končí svět a Bez srdce sa môžete ešte len tešiť. Od Ikaru tu mám dve knihy, ktoré majú takisto veľmi pekné obálky a rovnako na ne už môžete nájsť recenzie. Na Nemilosrdného magnáta tu a na Múzu tu


No a potom sa bolo treba motivovať. Do Kníh pre každého prišiel (konečne) nový tovar a (konečne) som si dokúpila poslednú časť Delíria - Rekviem. Celú trilógiu som prečítala tento rok, bola fajn a keďže aj posledný diel sa mi páčil, potrebovala som si ho doplniť. Takže ak niekomu chýba nejaký diel, odporúčam KPK. Kúpila som si aj ďalšiu knihu/knihy, ktoré som už čítala a to Dobrý proti severáku a Každá sedmá vlna v jednom zväzku. Obidve časti sú veľmi dobré, aj keď ma trošku sklamal ten druhý diel. Podľa mňa to mal autor nechať tak, ako to pôvodne plánoval. Ak ste niekto čítali, určite mi napíšte, čo si o tom myslíte vy. Ďalšie dve knihy sú contemporary od CooBoo. Keďže ide leto a mňa najmä v tomto období práve takéto knihy bavia, musela som sa zásobiť. Sú to Zmizelé dívky - Lauren je pre mňa jednou z top autoriek v tomto žánri (určite odporúčam aj Paniku, aj Kým dopadnem) a Oko za oko od Jenny Han (ďalšej obľúbenej autorky, s ktorou sa môžeme tento rok stretnúť na Humbooku!!!). 


Ostatné prírastky sú z Levných kníh. Raz za čas, keď majú veľmi dobrý výber a poštovné na SVK sa naozaj vyplatí, spravíme obrovskú objednávku. Tentokrát som si vybrala knihy, na ktoré sa naozaj veľmi teším! Pekařova dcéra ma zaujala hneď, keď vyšla. Aj keď ma príbehy z obdobia 2. svetovej vojny deprimujú, mám ich veľmi rada. Tajemství porodních bab vyzerá takisto veľmi dobre, nielen obálkou, ale aj anotáciou. Zbožňuju Vánoce som si dokúpila do série voľne naväzujúcich kníh. Očakávam, že to bude také milé vianočné čítanie. Potom som si vybrala aj 3 anglické knihy, ktoré budú mať pravdepodobne trochu ťažšiu angličtinu, ale aspoň všetko nepozabúdam, keď už ju nemám v škole. The Paying Guests je ďalšia kniha od Watersovej, ktorú sa mi podarilo ukoristiť za skvelú cenu. The Rose of Sebastopol vyšla aj po česky s rovnakou obálkou (ktorá je absolútne nádherná!) , ale v oveľa väčšom formáte. A poslednou je The Temptation of the Night Jasmine. Bohužiaľ, som práve teraz zistila, že je to piaty diel série. Ale keďže je to nejaká historická mystery kniha, možno to ani nebude vadiť. 


Ďalej som si kúpila Vejce a já, čo je kniha, ktorá sa snáď už radí medzi klasiku a Kdokoli může dělat cokoli, čo je voľné pokračovanie. Obidve v neskutočne roztomilom vydaní so sedmokráskami. Kufr paní Sinclairové vyzerá úžasne, knižky o knižkách milujem! A Jsem single a pomstím se bude (snáď) príjemná oddychovka.


Neuveriteľné, ale dopracovali sme sa k posledným štyrom knižkám. Kniha Teta Joleschová a dědicové vyzerá absolútne perfektne. "Kavárenské historky z období třicátých let z prostředí pražských kaváren do literárních kruhů Vídně, Budapešti a nakonec Spojených států" - to je niečo, čo som musela mať! Nesmrtelný příběh je nádherná kniha s tematikou ruských mýtov a legiend. Dúfam, že to bude tak dobré, ako to vyzerá. Už dávno mi nepribudla kniha od Meg Cabot (keďže ich už skoro všetky mám). Tentokrát je to ďalšia zo série o Heather Wells - Velikost L: Znovu na scéně. A úplne posledná kniha, z ktorej mám asi úplne najväčšiu radosť, je kniha Ezopových bájok. Ako malá som milovala túto knihu, vždy som si ju priala a vždy som dostala iné bájky, ktoré som ešte nečítala. Aj keď ma trošku mrzí, že to nie je to slovenské vydanie s lesklými stranami, ale stále, sú to Ezopove bájky tak, ako si ich pamätám! ♥



***

Spolu mi pribudlo 24 kníh.


Čítali ste nejaké z nich? Aký máte na ne názor? A do ktorej by som sa mala pustiť ako prvej? :)

Ellie

2 komentáre:

  1. Paráda!!! ^.^ A zas sa mám čím kochať :D To pravidlo o odmeňovaní sa za každú spravenú skúšku sa mi fakt páči♥ Joj, ale toľko kníh O.o Zas som mierne v šoku a v ešte väčšom, keď som videla tie neodolateľné ceny na Levních knihách. Moje nervy, 2€ za Pekárovú dcéru?! Už chápem, prečo ju teraz vidím u väčšine českých blogeriek :D Ja ju mám doma v našom jazyku, ale od Fortuny Libri by som brala všetky knihy, lebo mi zakaždým skvelo sadnú♥
    Naozaj prekrásne prírastky a držím palce s poslednou skúškou, maj sa krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti určite odporúčam sledovať práve LK, kde sú často knihy od Fortuny :) Ja som si ich takto nazbierala väčšinu :) Ďakujem ti veľmi pekne! ♥ Krásny deň!!!

      Odstrániť